lördag, februari 16, 2008

Sur...

Den 13 och 14 februari var HIM på Nalen i Stockholm. Trots önskan om biljetter både i julklapp och födelsedagspresent så var jag inte på Nalen i Stockholm någon av de dagarna. Varför? Vad har livet emot mig så att jag inte ens får gå på konsert med ett av mina favvo-band? Jag är så jäkla trött på att jag aldrig kan få vara på rätt sida av tur. Jag får inte bo i en stor stad, jag får inte ha pengar, jag får inte ha ett bra jobb som jag trivs med osv. Aldrig jag.

Okej, mycket beror på extrem orättvisa, men det är pappas fel att jag inte bor i typ Stockholm eller liknande. Han bodde inte där när jag föddes eller satte mig i bostadskö när jag var väldigt liten.

Men jag kunde väl fått lite rättvisa och fått gå på konserten. Så mycket begärt var det inte.

1 kommentar:

Susanna sa...

unnat gå på soc och inte kunnat gå på konserten. :)