fredag, september 05, 2008

Inskolning...

Jag ringde till Tallink Silja AB idag och frågade hur jag låg till i rekryteringsprocessen... Jag är vidare till nästa steg!!! Inskolningen sker någon gång i oktober. Wohooo!!! Nu har jag något att längta till.

Syrran har fortfarande min lilla plutt-dator, men hon har inte varit här för att fixa den här klumpen. Nu tänker hon ha datorn till den 15 sep åtminstone. Dock har hon sagt att hon kanske kan komma på onsdag och hjälpa mig med datorn. Vilket kan vara bra då pappa måste kolla min cykel. Den vill inte att framhjulet ska bli upp-pumpad....

Det verkar som om jag ska vara barnvakt åt en viss trio igen... På tisdag ska syrran vara i skolan Västerås ca samtidigt som Christian ska vara borta.

1 kommentar:

Susanna sa...

Inskoning? Låter så... dagis *lol*