onsdag, oktober 17, 2007

Nu var det klippt...

Var hos frisören idag och ca hälften av håret försvann. Det blev skit snyggt. Jag hade tänkt mig page med lugg till hakan och sen uppklippt i nacken, men det blev inte riktigt så. Blev page med lugg till hakan och svagt uppklippt i nacken. Jag har tydligen en konstig huvudform som kunde få håret baktill att stå ut och spreta om jag klippte det mycket kortare än vad det blev nu. Vilken skillnad det blev direkt. Har redan mer volym än i vanliga fall. Här är en ganska dålig bild som jag tog själv:Bättre kommer så fort Lisa kommer nästa gång så hon får ta bilden. 380 kr fick jag betala, men är väldigt nöjd så det gör inte så mycket.

Någon som har tips på vart man kan få tag på ett par brittiska tidningar som är ett par månader gamla? Vill få tag på två nummer av musik-tidningen Kerrang! Ena kom 21/2-07 och andra kom 29/8-07. Ville Valo från gruppen HIM är på framsidan av båda nummren. Har sökt på tradera och blocket, men fanns inte. Det borde ju inte vara allt för svårt att hitta i England så skulle du kunna kolla där, mamma?

Nu ska jag bara köpa mat och eventuellt en dator på tradera (har lagt bud på en snygg bärbar dator med 40 GiB hårdisk). Sen ska resten sparas till nästa månad.

2 kommentarer:

Lee Lymer sa...

Of course I will to try get any newspaper for you but I'm unsure of what you mean. Are they newspapers or magazines? What is the British name for them? Did you want a specific date or content? Let me know and I'll get them to you. Email is probably best.

Susanna sa...

det blev ju snyggt