torsdag, oktober 11, 2007

Det är orättvist!!!

Det ska snöa i Falun på fredag (snyft). Jag vill inte ha snö!!! Jag hatar snö!!! Varför måste det snöa då? Kan det inte snöa bara på ställen där jag inte befinner mig?

Jag funderar på att rama in mitt senaste lönespec... Har aldrig haft så mycket pengar på kontot. Synd bara att soc måste suga så jag får inte sätta sprätt på pengarna. Ska dock klippa mig och betala lite auktioner osv.

Misstänker att Lego har mask... Han äter som en häst, men går inte upp i vikt eller blir speciellt mycket större. Visserligen är han spritt språngande galen och springer runt väldigt mycket, men ändå.

Nää... Nu börjar det bli lite sent så jag tänker gå och ha lite närkontakt med min soffa. God natt.

1 kommentar:

Lee Lymer sa...

Oh, poor you! I love snow...but NOT in October. That's horrible!