onsdag, juli 26, 2006

Internet...

Äntligen har mitt Internet kopplats in. Det tog bara ca 12 veckor. Vad skönt att kunna sitta här och njuta av att jag slipper gå till biblos och lägga ut en förmögenhet. Ännu bättre blir det imorgon när jag får mina pengar.

Då jag har en ganska urusel dator så vlade jag det billigaste alternativet på Internet vilket gör att det inte går särskilt snabbt, men det duger till mig.

Vi har helt underbart väder ute. Solen skiner och det är varmt som bara den. Har tom fått lite färg (man ser det om man tittar riktigt noga).

Det var allt för denna gång, men ska nu skriva oftare.

1 kommentar:

Lee Lymer sa...

Oooh, I'm so pleased that you are finally "up-n-running" with the internet.
I haven't forgotten about your trip, just bear with me for a bit whilst I'm trying to sort out the finances. Keep those weeks free in October and I shall be in touch soon.