fredag, juli 28, 2006

Gandalf

Jag kan verkligen välja mina djur. Jag tror att alla husdjur jag någonsin haft har varit smått knäppa. Råttan Sniff var för seg för att dö, Murre förstog inte meningen med kattlådan osv. Nu har jag tydligen gjort det igen. Jag valde Legolas för han var så söt och så ville jag ha en ljus katt. Jag träffade honom för några veckor sedan och då verkade han visserligen vara lite större än syskonen och lite små busig, men det såg inte så illa ut. Han har tydligen blivit värre. Han ska vara ganska vild, skrikig och klättrig av sig nu och det gör att han inte passar att bo i min lilla lägenhet. Istället verkar det bli brodern Gandalf som kommer. Lillsyrran fick Gandalf i födelsedagspresent, men hon är inte helt säker på om hon vill ha honom eller andra brodern Co-Co. Eftersom jag fick MMS med bilder på Gandalf så verkar det som hon har bestämt sig att låta mig få han. Nåja. Får väl veta det när pappa kommer upp i Augusti.

Jag tror inte det är sant hur bra jag sovit de senaste nätterna. Jag trodde jag skulle vara ute på Internet dygnet runt. Istället har Internet vänt tillbaka mitt dygn så att jag vaknar på morgonen och går och lägger mig på kvällen. Innan internet så gick jag och la mig ca 3 på morgonen och sov till 13 på eftermiddagen.

Har börjat med en budjet för att försöka få mina pengar att räcka till nästa månad. Det går ganska bra. Har skrivit upp allt jag handlat igår. Hoppas att det fortsätter så.

Inga kommentarer: