måndag, februari 06, 2006

Inget gips!!!

Har nyss kommit från ortopeden och har inget gips på mig. Röntgen visar fortfarande något som de inte kan vara säkra på vad det är, men eftersom jag inte har ont när hon tryckte på handleden så sa hon att jag inte behövde gipsas igen, men om jag känner att jag får problem igen med handleden så ska de undersöka den med ne magnet kamera eller liknanade. Just nu känner jag inget annat än stelhet och torrhet från handen (om man inte räknar med svettlukten). Ska lägga mig i ett härligt bubbelbad ikväll.

Ska försöka få fram vettiga bilder med min lilla digitalkamera så att jag kan skicka till mamma. Tyvärr så är kvaliten väldigt dålig och det måste vara jätte just i rummet för att man ska se något på dem. Är med i en tävling där man kan vinna en ny digitalkamera som är bra.

Inga jobb har jag fått ännu...

1 kommentar:

Lee Lymer sa...

Would the photos come out better outside, maybe with snow in the background?

You are going to hate me saying this...but I love snow and it is one of the few things that I miss from Sweden.

Do you still have snow in Falun?

We haven't had any this year, yet but there is still hope.