torsdag, juni 26, 2008

Jobbar igen...

Igår blev jag strax innan nio på morgonen väckt av mobilen som ringde. Det var LEASAB som ville att jag skulle åka så snabbt som möjligt till Willy's och hjälpa till med städningen. Den ene av lokalvårdarna hade dragit till BB då hans fru hade fått värkar och den andre hade fått städa hela affären själv. Jag kom dit lite efter nio och tjejen berättade vad som var kvar osv innan hon åkte hem. Jobbade i ca 1h 30 min med det som var kvar. Idag betydde det att jag var åter igen tvungen att stiga upp innan fem på morgonen för att hinna äta frukost osv och det samma gäller i morgon. Dock verkar det som om killen kommer tillbaka till jobbet på lördag så att jag inte behöver jobba då.

Imorgon fyller Pau år. Får se om mina pengar hinner komma till i morgon så att jag kan köpa något litet åt henne i present. Enligt pappren så ska de komma till kontot i morgon.

Inga kommentarer: