måndag, maj 21, 2007

Andra branden på ett år...

Natten till måndagen den 21 maj blev jag väkt av ett flertal brand-, polisbilar och ambulanser som åker förbi mitt hus (och tyvärr åkte de fram och tillbaka hela natten så jag fick inte sova och då började jag jobbet 06.00). Förstår ganska snabbt att något har hänt. Får senare på morgonen veta att ett av de vita alphyddorna på min gata brunnit och två dött. Jag och Lisa går sen på eftermiddagen förbi huset och endast stommen står kvar.

Bild från www.aftonbladet.se

Detta är den andra branden på ett år. Förra året tuttade några idioter till tonårsgrabbar på tvättstugan i min kompis hus. Herrhagen känns inte säkert. Ska nu börja leta jobb ännu effektivare i E-tuna så att jag kommer bort från det här S***hålet. Ska försöka kontakta ISS i E-tuna den här veckan och se om de har något jobb.

Nu ska jag sova lite. God Natt!

Inga kommentarer: