måndag, oktober 09, 2006

Dumma Internet

Någonting pajade i Falustadsnät och drabbade min Internetuppkoppling. Dvs jag hade inget Internet från torsdag till måndagmorgon. När jag inte hade internet hemma så var jag mest irriterad, men det gjorde inte så mycket att jag var tvungen att gå till biblos och betala 10 kr per halvtimme. Men blir jag av med mitt Internet nu i ett par dagar så får jag panik och är på uruselt humör tills det kommer tillbaka. Otroligt vad internet har förändrat mig.

I morgon ska jag hämta mitt pass. Ser inte fram emot att behöva se bilden den är t.o.m värre än bilden på ID-kortet.

Ska maila om ett par jobb idag och ringa till Hammar's Cafe imorgon angående jobb. Ams har även get mina uppgifter till en arbetsgivare + att jag väntar på att få veta hur det blir med servering/bar-utbildningen.

Legolas mår bra. Har gjort lite dumheter, men börjar vänja sig vid mina regler. Han har lugnat ner sig avsevärt. Han gillar att sova på katt-ställningen som jag tillslut fick hem från syrran. Det var meningen att Murre skulle ha den, men Sanna ville inte skicka den på posten eftersom det skulle kosta multum och själv kunde jag ju inte ta med den på tåget.

Idag fick jag godis med posten. Två påsar Malaco Juicy. En exotic och en berry. Det var inte helt fel.

Inga kommentarer: