måndag, maj 29, 2006

Jag saknar honom...

Fredagen den 26/5 2006 dog Murre. Han blev nästan 8 år gammal. Trodde inte att det skulle vara så svårt att ta farväl av Murre. Jag vet ju att han har det bättre nu. Han får träffa Mau-Mau och han lider inte mer. Ändå kunde jag inte sluta gråta på flera timmar.

Men det blev ändå lite glädje den dagen. Manga valde att föda sina ungar då. Fyra stycken sötnosar blev det. Jag har redan valt den lilla tjejen som ska flytta hem till mig. Hon är helvit. Problemet är att jag hade ju planerat att ta en kille och har därför bara tänkt på pojknamn. Därför vet jag inte vad hon ska heta.

Mitt internet har fortfarande inte kommit. Ska försöka ringa till Kopparstaden imorgon för att se hur långt de har kommit.

1 kommentar:

Lee Lymer sa...

I'm so sorry to hear about Murre and I don't think it's strange at all that you miss him. I still miss Macavity even though we have Mungo Jerrie, it's not quite the same, is it?

I'm looking forward to see photos of your little girl, when she is old enough. Hope everything goes well with her as I do realise that the first 12 weeks of a kitten's life can be critical due to Feline leukemia, cat flu, etc.

Has she got a name yet?